محمدامین نوروزی نژاد

یادداشتهای روزانه

محمدامین نوروزی نژاد

یادداشتهای روزانه

بلوار ساحلی

از جمله کارهای قابل تقدیر و ارزشمندی که در آستانه سال نو توسط شهرداری بندرعباس صورت گرفته است احداث دهکده و بلوار ساحلی غدیر می باشد که به موازات ساحل خلیج فارس از نخل ناخدا شروع شده و تا سورو ادامه خواهد داشت.

صرف نظر از اینکه بار ترافیکی خیابان اصلی کمتر شده و فاصله اسکله حقانی تا ترمینال مسافربری و فرودگاه از نظر  زمانی بسیار کاهش یافته است ولی یک ایراد مسلم به این پروژه وارد است و آن تخریب ساحل بکر نای بند می باشد که آثار زیست محیطی آن در آینده نچندان دور هویدا خواهد شد.

ولی بازهم چشم انداز زیبای آن و لذت رانندگی در کنار خلیج فارس این نقیصه را از دیدگاه عمومی جبران نموده است و دیگر اینکه خانواده ها محلی را برای گذراندن اوقات فراغت خود خواهند داشت.امیدوارم که با گسترش اماکن تفریحی محلی برای تفریح عامه بوجود آید تا اینکه جوانان به جای بازارهای مختلف به دامن طبیعت زیبای ساحلی پناه بیاورند. نظر شما چیست؟

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ http://cs3.blogsky.com


سلام !!! وبلاگ جالب و با حالی داری ... خوشم اومد .
یه جورایی میخوام جبران کنم !!! آخه مطالب توی وبلاگت واقعا به دردم خورد و ...
منم یه وبلاگ دارم اگه خواستی یه سری بزن ... ولی نمیدونم اون قدر که وبلاگ تو به دردم خورد وبلاگ من هم به دردت بخوره !!! اینه که میخوام یه جور دیگه جبران کنم !!!
راستش چیز زیادی ندارم ولی میتونم یه چیز های با حالی در مورد موبایل بهت یاد بدم !!!
برو به وبلاگم و ازسمت راست بر روی "هک موبایل با sms " کلیک کن . با حاله ، میتونی با sms
- شماره های دوستت را بدون اینکه بفهمی بیاری رو موبایل خودت
- اس ام اس هاشو (همه رو ) به طور خود کار بیاری رو موبایلت
- آخرین تماس هایی که گرفته رو ببینی
- نوع گوشیش رو بدونی
- و . . . .
امیدوارم تونسته باشم جبران کنم – توی وبلاگم نظرت رو بنویس تا بدونم تونستم جبران کنم یا نه ؟
چاکرتیم .

محمدامین پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://nowrozi.blogsky.com

وبلاگ شما رو دیدم.خیلی جالب بود امیدوارم موفق باشید

آرمین پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

من که از زمانی که خواجه عطا رو به گلشهر وصل کردند از این مسیر عبور می کنم . واقعا لذت بخشه

شیدا بندری پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ

خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد